söndag 11 januari 2009

Snark Zzzz

Jag i min massagetröja påväg till vidare utbildning i massage för barn
Jag har sååå ont i min rygg. Jag är bor hemma hos mamma och pappa. Min sovplats är på min madrass på golvet. Igår kväll erbjöd mamma mig att sova i dubbelsängen brevid pappa så kunde hon sova på madrassen. Mkt snällt tycker jag . har ju fruktansvärt ont. Men då visste inte jag att Pappa snarkade så inne i helvete.. Jag låg vaken sjukt länge. sov en timma sen gick jag upp vid fem ( jag gick o la mej vid ett) duschade och la mig på soffan , så smärtan i ryggen är nu om möjligt ännu värre. Jag behöer gå på massage, eftersom jag är utbildad och certifierad massör själv så ska jag försöka få tag i någon gammal kurskamrat som är villig att do the job..

1 kommentar:

  1. Kom lilla raring så ska du få massage av mig =)
    Kram Malin

    SvaraRadera