fredag 16 januari 2009

Här bör du undvika att köpa sushi

Jag är på plats i Sthlm, i mitt hem.. Det är ett trevligt hem som saknar en soffa..
Men jag gillart o soffan kommer om några veckor.
Idag har jag köpt böcker till skolan, kollar vart skolan låg och kollar in närmsta friskis och svettis. Jag har aldrig tränat på ett friskis innan... Men de lutar åt det för det ligger närmast. Jag vill kunna ta mej till gymmet utan buss eller tunnelbana. Jag ska bara använda gymmet så de va inte dyrt heller.. Så imorrn ska jag nog gå dit och köpa ett halvår.. ev ska jag va lite på worldclass med, men de ligger en bit ifrån mitt hem.
de hade mkt gruppträning på friskis. men jäkligt trista saker , gympa fast jag är utbildad gympa instruktör själv så tycker jag inte om det. lJag gillar aerobics och step men inte på nivå 1.. ( jag e för duktig haha.

När jag hade gjort alla mina ärende på stan köpte jag mig en sushi på hemköp.. VARNING de va oätligt. fick ner två bitar sen tog jag en mörk bit choklad och en liten yoghurt..
Jag har även upptäckt hur dyrt mat är, särkilt ägg..
Så det blir nog inte några äggfrukostar i fortsättningen...

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar